Varde Bolig Administration søger lokalinspektør

Stillingsannonce: Varde Bolig Administration, Ortenvej 53, 6800 Varde søger lokalinspektør
Varde Bolig Administration søger ny lokalinspektør, med tiltrædelse snarest muligt.

Arbejdsopgaver:
• Syn af lejligheder ved ind- og fraflytninger, med tilhørende skriftlig dokumentation.
• Kontrollere og godkende fakturaer.
• Behandling af beboerklager.
• Bygningsinspektion.
• Telefonkontakt og korrespondance med beboere og afdelingsbestyrelser.
• Øvrigt forefaldende arbejde.
• Deltagelse i afdelingsmøder
Dine kvalifikationer/forudsætninger:
• Du har gode formuleringsevner i skrift og tale samt administrative evner og fortrolighed med IT.
• Du må gerne have en teknisk/byggefaglig baggrund/uddannelse.
• Du værdsætter og prioriterer beboerdemokratiet og har forståelse for den politiske del i en almen boligorganisation.
• Du er en god fleksibel kollega med godt humør, humor og respekt for andre mennesker.
• Du er udadvendt og kvalitetsbevidst.
• Du har overblik, arbejder selvstændigt og struktureret.
• Du har gode samarbejdsevner, er fleksibel, og kan begå dig i en organisation, hvor tingene til tider går hurtigt. Uformel og fri omgangstone.
• Kendskab til boligsektoren, evt. fra tidligere beskæftigelse vil være en fordel.

Vi tilbyder: Et spændende og alsidigt job med gode muligheder for personlig udvikling. Løn og pensionsordning i henhold til Mønsteroverenskomsten mellem ESL & BL.

Ansøgning: Yderlige oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teknisk chef Peter Madsen, mobil nr. 40 20 25 19.
Skriftlig ansøgning med alle data mærket ”lokalinspektør” stiles til Varde Bolig Administration, med elektronisk post til mailadresse: pm@vardebolig.dk

Ansøgningsfrist mandag den 25. marts 2019.

Ansøgninger behandles fortroligt. Der vil blive afholdt samtaler i uge 13.
Varde

DEL